خواب

آوازک






عشق خدا

خواب

خواب من

                  خواب دیدم یه شب عجیب وغریبه شب عروسی بود دیدم خودم دامادم ولی از عروس خبری نیست همه میرفتن

و تبریک میگفتن هرچی گشتم عروسی ندیدم  بعد حمله کردن به شهر جنگ شده بود من مونده بودم تک و تنها هر جا میرفتم 

دشمن بود وکاری از دست من بر نمی اومد یهو صدایی اومد صدام زدن گفتن پاشو اذان گفتن نماز صبحت رو بخون دیگه هیچی

حالیم نمیشد همینطور کنجکاو بودم ببینم تعبیرش چی میشه تا اینکه ....

 

تعبیر خواب من 

                    اکثرا گفتن خواب خوبی نیست گفتم چرا چطور گفتن خواب دیدن عروسی خوب نیست اونم وقتی عروس هم

نباشه تعبیرش اینه که اونقدی زنده نمیمونی که بخوای ازدواج کنی یعنی مرگت نزدیکه یکی میگفت می میری وحسرت

دومادیت روی دل مادرت میمونه و...... شما چی میگین

 

 

*منم راضیم به رضای خودش هر چی صلاحه مرگم حقه شکر

               


نظرات شما عزیزان:

راز هستی
ساعت1:14---28 اسفند 1393
سلام
بعضی وقتا ما آدما کارایی می کنیم که جبرانش خیلی سخته! هم شرمندگی بنده میاره هم خدا اما شرمندگی بنده و دل شکسته بنده هیچ وقت تا قیام قیامت جبران نمیشه.فاطمه زهرا ایشاله اون دنیا شفاعت همه مارو بکنه. سعی کنید دل بنده رو نشکنید. من خودم هرکاری می کنم نمی تونم هیچ وقت ببخشمش.
پاسخ:سلام درسته ما ادما اشتباهات زیادی داریم تو زندگیمون بعضی وقتا ادما از کارایی که می کنند پشیمون میشن خداهم میبخشدشون پس بیاین ماهم ببخشیم


ماه
ساعت19:18---2 آذر 1393
یعنی شما این تعبیر باورتون میشه.
ما میگیم خوابی که نزدیکه اذان صبح باشه خواب شیطانیه واین تعبیروهم باور ندارم .
من تو عمرم کلی از این خوابا دیدم شکر خدا الانم زنده م
پاسخ:ممنونم که نظر دادی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آنچه گذشت ، ،
ن : رهگذر
ت : یک شنبه 2 آذر 1393


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.

دانلود بازی بازی

دریافت کد آهنگ